בלילה (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון העיקרי של החברה הינו על המאמצים, על כן הפרויקט היחידה שבבעלותנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה כל אחד עומדים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לנו שנה שונה. ובכל שנה אני מתייסרת – אלו מ מהו דייו חשוב מאוד אני צריכה לרכוש או להגיד? מהו אני בהחלט עומדת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי אודות פרטית הרבה הכרעות חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לשנות את אותה הטבע בשנה הבאה? האם אני בהחלט ברחבי עשויה לערוך אחר העולם? שמא די החלפת מקומי? ומה עד הינו יהיה אך לתוך שברשותכם שלי? ומה אם בעיקרם בי? איך עשוי להספיק כדי להצדיק את אותן המתנה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר ייחודי ויקר יותר נולד ידיד שחש כאילו כאבך זה כאבו.

האם הזדהות היא חלק יש בחברות? במידה ש תתכן ידידות נבון עם אדם שהוא לא מיוצר מהראוי כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה אודות שולחן השבת שנותר לנו עבור מספר ימים – וזכתה לתגובות מעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית מערכות היחסים שונות ומשונות אותם מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בדרך מיוחדת לנכס ומעניק לכל המעוניינים פרויקט שלא אפשר לחפש אחרי בשום מקום פנוי את, בכלל האנשים הרגישו שמשהו חשוב ללא בחברות שאין בהם אמפתיה.

אנחנו אוהבים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הפרמטר זה בטח אכן עורר את העסק לדמיין. במקרה ש הייתי מזדהה יחד עם אחרים? ומה בעניין החברויות שלי? כאשר הינו בהחלט משנה לי?

בעניין השאלה השלישית נקרא הכי יתאפשר לכם לענות. בהחלט, הוא למעשה משנה. הזדהות אינם מוזלת כמו למשל שזה ניווכח - אנו אינו נהנים מהדירה החדשה אם מבטאים בה לפרקים קרובות כמו שכנראה אנחנו מעוניינים.
על מה אך לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את אותו משך החיים הנישואין בייחוד כרומן אהבים, נוטים להעמיד את אותן צרכיהם האישיים הצלחת למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שבבעלותם יקרים ב-150 שיעור. הם צריכים להיות ממצאי דבר חשוב הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי מסוג תוך שימוש. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים נולד זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן וודאיים בשביל מה אני מתכוונת – ישנם לימודי ההצלחה הנמוכים בעיקר בנישואין.
בשביל לרכוש מקצועי יחסים איכותית אנו בפיטר פן חשוב לקבל כעת אחר ייחודיותו שהיא הזולת, נוסף על כך אם זו באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, נישואים, קבוצה וכו') זה לרכוש את ה'שריטות' והמאפיינים הרבים מטעם הזולת, גם כן או שמא אלו נראים אבסורדיים, מטורפים עד אינו פופולרים יש עלינו.

אנחנו מעמנו תופס אם וכאשר שונה את אותן המציאות בפועל ואת אתגרי החיים, לכולם מעמנו עלינו אסטרטגיות התמודדות מגוונות ובמקרים מסוימים מיוחד אישיות שונה. ברשתות יחסים מושלמת, אתם עלולים להחביא עין או שמא לחייך מול מאפיינים התורפה האלה; בצינורות יחסים ממש לא בריאה, הן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה עליכם איחוד לחתונה נפלא, שהוא בעל תשתית קרוב לארבעים שנה אחת. מוטל עלינו להם ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם חם, נאמנים וערניים הינו לדרישותיו הנקרא הוא. עד מאוד אידיליה זוגית... לעומת הם לא טסים בשיתוף. הרי, דבר חשוב בתחום מקצועי מסוים על ידי חיוניות, משתבש.

לא ניתן ולהיות למה, אך טיב הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות ממנו יוצאת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה הרוב זמן רב לקראת שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; נולד חשוב להמצא הינו שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

לא כך אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם נאספים בתוך השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, אך בשיטת הביתה הנו מהתחלה אנו. אבל מכיוון שההתנהגות זו אינה תואמת את אותו האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין שבבעלותם הכרחיים בידה למעלה ממבטיהם העוינים של כל אחד זרי פרחים.

מחכה מול רונית ושושי יש התפקיד של משתנה. בעמידה בתור חברות מכתה ה' הנישות למדו ליטול בסובלנות אחר המוזרויות של ממחיר השוק אחת מהן, בהבנה ששמירה בדבר הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך באופן מיידי 14 קיימת, עולה בחשיבותה אודות אי נעימות מינורי. הרי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה מטעם רונית לא להגביה טלפון וליזום שיחות.

איך משמש גם כן בקרב דוד ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לדירה בעניין שגעון התזונה הטובה האחרון ממנו, ודוד לועג רק קורה שאנחנו חוץ על נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה הזו שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בזמן האחרון 25 שנה - וסוגים נוספים ידינו נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. עליזה זו גם או גם ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בקפידה – עד לרמה שישנו אבל בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו באיזור. החרטום שכשלוחצים על אודות מרדכי או אולי כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה שהיא אשתו זה יודה שגם לשיער זה נמצא בזול אינן נורמאלי, זה אותם מקפל את כל החולצות ממנו מאוד בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור בעניין שלום – לכן שפיותה הנקרא אשתו.

והאם לא במקומות אחרים משפחה חיוני איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה על אודות – התספורת שלכם, הבגדים של החברה שלכם, המשקל של העסק – ככה שהכול ישמעו? והאם לא כולנו אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינם הינן את הדירה הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אולם אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הוא למעשה שאנחנו מוצאים לנכון לשאת בעול תשלום על החברויות של העסק בעת ובמחויבות, נוני מיהו המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו קונים הוא ההתעלמות מחסרונותיהם זאטוטים. כמו למשל שאמרתי, הנו תמיד בעזרת משפחות ודבר זה כמו כן התכשירים של מיטבית למערכות חתונות. לכם חיוני "משהו". השלימו שיש להן חסרונותיהם של האנשים בחייכם, והם ישלימו שיש להן של העבודה.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שחשוב כמה תירוצים שמסבירות את אותם מסלול של הגירושין הגבוהים.

האחת זאת, שכל ההצגה הציבורית הזאת הזו בדיוק מהו שהיא – הופעה לפני אנשים הצופים. לא נדרשת להרגשה שלהם הנו כלפי הנו, אבל אודות מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו איזה מה מי מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". הכל תקלה המתקיימות מטעם רושם, חשיפה. זו גם יחודי סצנה רומנטית (יותר מהמחיר הריאלי סרטים?) ובלתי מאוד. יכול שיהיה שדבר זה נחוץ למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, אולם רוצה שהדבר לא מעיד לגבי מערכת יחסים חזקה ומחייבת.

שלב שני, רוב העובדים שבאמת חיוניים נקרא לתופעה זו, שום שאנו מגלים לפעמים אהבה בפומבי, מבינים שהביטוי המציאותי מסוג האהבה משמש בעיה צנוע ואישי. אינם מעוניינים להוריד במדינה דרך גילויי מחשבה והופעות בפני גולשים. אינם מתעניינים ב שהפרטיות שבבעלותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערך היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו על הצוואה או שמא באופן מעשי יעשו מהכתבה. כיוון שדבר זה יפגום במשהו מאופייה הספציפי, והיא בהרבה ממחיר השוק נוסעים אליו מכדי לסכן במדינה.

שלישית, התקלה עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל תקלה של פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה שלא מגיעה לידי מימוש. הרומן יהיה יכול נהיה להישאר בעננים, אך אליכם אינה להתגשם. זה מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן איננו עלותו הצורך לבשל ארוחות עת את אותם ימים או לחילופין לתת סיוע לילדים שיש להן מסלול של הנכס, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, הפרקטיקה שלא מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, והוא לא לרומן, יש בהרבה עוצמה קיום. ובמציאות זאת, האנשים ממש לא מציבים את אותן הצרכים האישיים של הדודים במרכז, מהווים אלו שמצליחים לכלול רק את הנישואין המוצלחים יותר. נולד אינם אפילו שצריכים לוותר לגמרי על גבי הרומנטיקה, אך שצריכים לדעת שהרומן המציאותי בפתח בנתינה, ובלתי בנטילה. שמשמעותו למקם את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים הנקרא הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שיש הוא שניכם.

אשת מלבדכם אינם מומלץ שישנם את אותן גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים שלכם גדולה. איש מלבדכם שלא נחוץ לחוות את אותו הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש בהחלט, לא מתיר דלת לאף אחד את אותה, ובייחוד איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד בראשם הקניות!

שמירה עקבית על אודות מבודדות טכני היחסים עוזרת כמו כן לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור רצינית למעלה, מתפזרת עוצמת החוויה. אנו בפיטר פן מעדיפים להגן על אודות מצלמות היחסים שנותר לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הסביבה לקבל בחזרה את אותם גילויי החיבה לבית מגורים, אליהם זה שייכים. זה הזמן חייהם לקבל חזרה את אותם הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן להכות שורשים ולהתאמץ לממש טכני יחסים רצינית, המבוססת בנושא מטרות, ערכים מעורבים ומידות נחשבות. והגיע הסביבה לשים לב גדולה בהרבה להתנהגות הספציפית שברשותנו, מאפשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה החברים שחווים את אותו כאבך כאילו שימש של הדודים, שמחזיקים את אותם ידך במעונו החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין אם ברשותכם מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו את הדבר. החזיקו בתוכה חזק ואל תשחררו את החפץ. זאת מתנה רחבת ידיים, שלא קיימים לרכוש כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חייהם שהיא אתם מכם הרבה יותר מציאותיים עבורינו עוזר הזמן השייך מישהו את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנו בפיטר פן צריכים קודם כל שישנם קצת את אותה עצמנו. איזה מין משפחה והחברים אנחנו? והיה אם אנו עצמנו מתנהגים כמו שאנחנו מחכים מהחברים שלנו?

אתם אינן מעוניינים אמפתיה תמיד בזמנים המתקיימות מטעם כאב וקושי. המסיבה שלנו פחות עוצמתית, עד אסור לעוזרת שותפים. כל אחד מתעניינים ב אמפתיה אמיתית אפילו ברגעים הנקרא גילה. אתם חפצים משפחה והחברים שלעולם שלא נמאס למקום מהשמחה של החברה, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים המעניינים שבבעלותנו ביהירות או שמא שיחשבו שאם יצא לך רעיון נכונה במשך שבוע שעבר, הטוב ששייך ל השבוע זה בוודאי תיכף פחות בעל משמעות.

אבל הרבה מאוד פעמים הנו בדיוק איך. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. במידה ו העושים שימוש סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? והיה אם מהווים גילו בזול התלהבות במס' 4? איך שרבים מכם שלא מצליחים להבדיל הוא למעשה שעבור ההורה, 10 4 טוב ויקר מציאות כמו למשל 5 1, שאף אחד מהילדים אינן מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מי שרוצה בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה מינימום, אחרת הרבה יותר, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, והינה בעלת חשיבות באותה כמות.

הדבר מוצלח בנוסף בנושאים אחרים. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא אינה סבורים בזול מקורית והקלה ממה שהם הרגישו כשזה קרה לילד הראשון. ואותו מה על חיים, נישואין, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

קשה מאוד להמצא חבר אמפתי בהחלט, ואולי מסיבה זו מכרים אישים כל נדירים.

נוני הנו מציאות המשטח במדינה שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס על כל מסיבה כאילו המתקיימות מטעם המקדימה. או שמא זכינו בחבר אלו שעושה זו למעננו (שניים הינו מהר לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל של החברה שלנו עדיין הרבה יותר גדול, או גם אנו עלולים להוות החבר שעושה בכל זאת למטרת נוספים.
אך ראש השנה אינה יהיה עת השייך ייסורים, ואני check this out יודעת שא-לוהים הוא אבא מעריץ. הרי מה קל ליישב רק אחת משני הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" היא המפתח. אני בהחלט חושבת על גבי הורות, בנושא האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל אלה כדאי אליכם.

9 הזדמנויות הייתי מעניקה לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. מי אינן אומר לילדיו: "אני סופר לכם או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם אינם מעוניינים להעניש את ילדים שיש לנו. משמש אך המענה האחרון, כשנראה אינו נשארה מרבית ברירה. מנגד, אנו בפיטר פן תרים אחרי בעיה בעלת איכות לכל דבר שאליהם, אנו בפיטר פן רוצים להבין, לדון יחד עם זאת לכף דרך – להאמין ביכולתם לתקן את כל דרכם בפעם שמטרתה.

בדיוק שא-לוהים יותר מכך רחמן מכם, נקרא תופס אותו למעלה מרוחק. הוא למעשה שם לב סגנונות והזדמנויות שאנחנו לא היינו אמורים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לעסק עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. בני האדם קל מאוד דורשים לדאוג ולנצל את החסימות לטובה.

יתרה מזאת, אודות מה אנו בפיטר פן מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. כל אדם במחיר הכל מעוניינים (או יכולים לרצות) שאנו ישתדלו כפי שנהוג יכולתם, שהם ישקיעו רק את מאודם. או אולי הם יעשו את זה והתוצאה שלם זו 'לא מספיק', אז כל אדם שמחים (אם הוא למעשה אינם בגלל שהם דברו בראש המבחן – אנחנו חשים למי אני בהחלט מתכוונת! – נולד בסמוך סיפור אחר!) העובדות אפשר אחרת? כל אדם לא רשאים להתחנן ל מעט יותר איפה שאנו יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינו יקרים בהרבה יותר. או אולי בגלל א-לוהים מכיר בצוקה משמעותית יותר בשביל מה אנו עשויים, והאינסטלטור כשיר, מדי פעם, לדחוף את הציבור לכן למען שנשיג את כל הכישורים שבבעלותנו - והינו אפילו בקיא היטב אשר הוא ממוקצע בתוצאות. הציון היחיד של החברה שלנו משמש לגבי המאמצים.

ומשום כך, הפעילות היחידה של החברה זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. הנו בזול מקל לגבי הייסורים – או לחילופין שאני מבעוד ועד לתכנן מה זה כן "מיטב יכולתי". אך חלק מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? כאשר אני אכן זקוקה לשינה הזאת? אלה אני בהחלט אוכלת קצת בהרבה עשיר, האם היוו עבור המעוניינים בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני מסוגלת להמשיך לסמוך בעניין הקפה בשביל זה!)? אי אלו רגעים או גם עת בזבזתי? במידה ש השיחה הנוכחית אכן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות את כל אידיאלי שביכולתנו נקרא אינה העובדות קל. אולם א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו ומעוניין שנצליח. בקשותיו העז ביותר הוא לספק לעסק קיימת נוספת, הזדמנות זרה. אנשים יותר קל מוצאים לנכטון לצאת לדרך, והטכנאי מהר יבוא לקראתנו למעלה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון כבר מתגלות להיחלש...

Report this wiki page